عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1140
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

 

بعد از سالها صرف بازی در هر سیستم و با دقت وزن جوانب مثبت و منفی هر یک ، تصمیم گرفتیم که پلی استیشن 4 پرو بهترین کنسول بازی سال 2020 باشد. در حالی که Xbox One X سخت افزار قدرتمندتری را ارائه می دهد ، PS4 Pro از قابلیت های مشابهی برخوردار است و وفادارترین بازی ها ، از جمله تعداد باور نکردنی انحصاری ها. در عین حال ، Nintendo Switch با مجموعه ای از بازی های شگفت انگیز شخص اول ، یک انتخاب ثانویه جامد را رقم می زند.

البته ترجیحات متفاوت خواهد بود و با این وجود جنگ بین سونی ، مایکروسافت و نینتندو ادامه خواهد یافت. با این وجود ، برای تصمیم گیری آسان تر ، تمام دلایلی را که باید یکی از کنسول های ذکر شده در زیر انتخاب کنید ، به تفصیل توضیح داده ایم.

در یک نگاه:

  • بهترین کنسول بازی: PlayStation 4 Pro
  • بهترین کنسول بازی 4K: Xbox One X
  • بهترین کنسول بازی قابل حمل: Nintendo Switch
  • بهترین کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل: Sega Genesis Mini

بهترین کنسول بازی: PlayStation 4 Pro

بازبینی PlayStation 4 Proجولیان چوکاتو / روندهای دیجیتال

چرا باید این را بخرید:  این بهترین نسخه از محبوب ترین کنسول است و بیشترین تعداد بازی با اطمینان بالا را دارد.

چه کسی برای این افراد است:  همه

چرا PlayStation 4 Pro را انتخاب کردیم:

PlayStation 4 Pro بهترین نسخه محبوب ترین پلتفرم بازی است که امروزه در دسترس است. با سازگاری 4K ، HDR 10 و کتابخانه بازی اختصاصی پلی استیشن 4 ، در حال حاضر بهترین پلتفرم بازی افزونه و بازی است.

اکثریت زیادی از بازیها در پلی استیشن 4 و Xbox One در دسترس هستند. اگرچه هر دو سیستم عامل دارای حق رای دادن منحصر به فرد هستند ، اما پلی استیشن 4 (Pro یا Standard) هر سال بازی های اختصاصی تری را مشاهده می کند. PS4 همچنین به تعداد کمی از بازی های کمتر شناخته شده ایندی و عناوین طاقچه محبوب ،  مانند بازی های نقش آفرینی ژاپنی مانند  Persona 5  و Final Fantasy XIV ، دسترسی دارد که Xbox One از آن برخوردار نیست.

PS4 بهترین بازی ها را دارد و بخصوص PS4 Pro باعث می شود تا حد ممکن خیره کننده جلوه کند. ایکس باکس وان ایکس از نظر فنی قدرتمندتر است - اما فاقد انحصاری هایی که دارای ارزش خرید هستند ، ارزش خرید را دارد. راستش ، فقط محتوای بسیار بی نظیری برای پخش در رقیب وجود ندارد.

این امر به ویژه در سال 2020 صادق است ، با PS4 که دارای ویژگی های مشخص برای نسل های بعدی مانند Persona 5 Royal ، Final Fantasy 7 Remake ، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part II می باشد ، حتی اگر این تأخیر به  تأخیر بیفتد .

برداشتن پلی استیشن 4 همچنین در را برای پلی استیشن VR باز می کند ، که همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، مقرون به صرفه ترین هدست ممتاز VR موجود است. در همین حال ، مایکروسافت تأیید کرده است که پشتیبانی از VR به Xbox One X نخواهد رسید و احتمالاً به نسل بعدی Xbox Series X نیز نخواهد رسید. از سوی دیگر ، پلی استیشن VR همچنان در PS5 پشتیبانی خواهد کرد ، همانطور که انتخاب فزاینده ای از بازی های PS4 نیز وجود دارد . این بدان معنی است که عناوینی که برای PS4 خریداری شده اند احتمالاً بعد از راه اندازی PS5 مجبور به ذخیره سازی نخواهند شد ، حتی اگر کنسول قدیمی خود را نیز تجارت کنید.

در حالی که برخی از افراد نمی توانند از ویژگی های پیشرفته PlayStation 4 Pro یعنی پشتیبانی HDR استفاده کنند ، پیشرفت هایی که حتی برای بازی های بدون بهینه ارائه می دهد ، آن را به فنی ترین چشم انداز برای انجام بیشترین تعداد بازی روی یک کنسول تبدیل می کند. اکثر بازی های بزرگ نوعی پشتیبانی از سیستم را ارائه می دهند ، خواه آن را بهبود بخشید نرخ فریم ، وضوح 4K ، پشتیبانی HDR یا هر سه.

بررسی کامل PlayStation 4 Pro ما را بخوانید

بهترین کنسول بازی 4K: Xbox One X

سیستم کنترل کننده بررسی Xbox One Xلس شو / روندهای دیجیتال

چرا باید این را بخرید: با پخش کننده 4K Blu-ray و HDR ، امکان دسترسی به بازی های جدید عالی و همچنین فیلم های با وضوح بالا را فراهم می کند.

چه کسی برای این کار است:  بازیکنانی که می خواهند بازی کنند و فیلم را با بالاترین کیفیت تصویر تماشا کنند.

چرا Xbox One X را انتخاب کردیم: 

سونی با بروزرسانی کنسول نسل متوسط ​​با PS4 Pro شارژ را هدایت کرد ، اما مایکروسافت با در نظر گرفتن وقت خود ، سخت افزار بهتری را در Xbox One X به ما ارائه داد. این همان پخش ویدیوی 4K Blu-ray و HDR را با Xbox One ارائه می دهد. S ، در حالی که این بهبود بصری را نیز به بازی ها می بخشد. مایکروسافت وقتی به ما گفت Xbox One X قدرتمندترین کنسول بازی خانگی است که تاکنون فروخته شده است یا حداقل تا زمان عرضه PS5 و Xbox Series X اغراق آمیز نیست. با این وجود VR نمی شود - که ممکن است کسانی را که امیدوارند می تواند یک نقطه ورود ارزان به تجربیات با کیفیت بالا VR باشد ، ناامید کند.

PS4 ممکن است هنوز یک کتابخانه بازی قوی تر از Xbox One داشته باشد ، اما پیشرفت های Pro فقط در بازی هایی قابل مشاهده هستند که به طور خاص برای آن بهبود یافته اند. Xbox One X در استفاده از اسب بخار اضافی خود به مراتب بهتر عمل کرده است تا تصاویر همه بازیهای این سیستم را بهبود بخشد ، خواه آنها خاص باشند یا نه. مایکروسافت همچنین در حال سرمایه گذاری در استودیوهای شخص اول ، مانند Obsidian Entertainment است و چندین بازی آینده از نظریه نینجا مانند Hellblade 2 دارد  که در PS4 نخواهید یافت. علاوه بر این ، Xbox Series X حداقل برای یک سال هیچ گونه انحصاری واقعی را به دست نخواهد آورد ، به این معنی که بازی های جدید شخص اول مانند Halo Infinite هنوز به Xbox One X می آیند و با سیستم جدیدتر سازگار خواهند بود.

کنسولهای عالی با كتابخانه های بازی بزرگ ، برای كسانی كه صعود به 4K را انجام نداده اند ، هر دو PlayStation 4 و Xbox One S هستند. شما قادر خواهید بود اکثریت قریب به اتفاق بازی های جدید و جدید را از جمله چند حق رای دادن اختصاصی مانند Halo ، Gears of War و Forza بازی کنید . این حتی شامل برخی از موارد انحصاری با کیفیت بالا در سال 2020 مانند Ori و Will of Wisps می شود . بعلاوه ، اگر شما مالک Xbox 360 هستید یا بوده اید ، تعداد بسیار زیادی از بازی های نسل گذشته اکنون با Xbox One سازگار است ، که می تواند کتابخانه بازی شما را گسترش داده و حداقل برخی از بازی های قدیمی خود را در چرخش نگه دارد. به اندازه کافی شگفت انگیز ، این حتی شامل بازی های اصلی Xbox است که به پرورش بهترین اکوسیستم سازگار با عقب در اطراف کمک می کند. بنابراینیک کنترلر را بگیرید و بازی کنید!

بررسی کامل Xbox One X ما را بخوانید

بهترین کنسول بازی قابل حمل: Nintendo Switch

چرا باید این را بخرید: شما می خواهید تجربه بازی کاملی در کنسول داشته باشید - اما با پشتیبانی بی نظیر شخص اول همراه باشید.

چه کسی برای این افراد است:  همه

چرا Nintendo Switch را انتخاب کردیم:

نینتندو با تغییر در نحوه استفاده شما از کنسول بلکه در کجا ، مسابقه تسلی کنسول کنونی را کنار زد. سوئیچ یک وسیله ترکیبی است که به یک تلویزیون مانند PlayStation 4 و Xbox One وصل می شود اما به عنوان دستی نیز کار می کند.

اگرچه بازی جدیدترین نسخه های 4K ، 60 فریم در هر ثانیه برای Xbox One یا PS4 کاملاً جالب نیست ، اما سوئیچ می تواند  Doom  (2016) را با سرعت 30 FPS در هر نقطه که بخواهید بازی کنید - و به زودی عاقبت آن ، و این برای بسیاری از گیمرها به اندازه کافی مناسب است. علاوه بر عناوین معاصر مانند درگاه Wolfenstein II  ، Switch نیز خود را به عنوان مکانی خارق العاده برای احیای کلاسیک های مدرن مانند Skyrim ، LA Noire و Dark Souls Remastered نشان داده است.

سوئیچ همچنین بیش از یک خانه ترخیص برای عناوین کم سن و سال AAA ، ارائه کاتالوگ رو به رشدی از بازی های خارق العاده اول شخص مانند Super Mario Odyssey ، The Legend of Zelda: Breath of the Wild ، و Animal Crossing: New Horizons ، و همچنین indies عالی مانند  Stardew Valley ،  Celeste و  Dead Cells . برخی از دلتنگی های قدیمی Nintendo را با لیست گسترده ای از بازی های NES و SNES از طریق Nintendo Switch Online اضافه کنید ، و Switch یک سکوی کاملاً گرد با چیزی منحصر به فرد برای ارائه به همه است.

نینتندو حتی یک کیت واقعیت مجازی Labo را منتشر کرد و به بازیکنان جوان تر اجازه می داد از دنیای VR لذت ببرند و وسایل جدیدی را برای استفاده از سیستم به روشی بسیار مناسب ایجاد کنند. این امر از صفحه نمایش داخلی سوئیچ استفاده می کند تا یک هدفون اختصاصی ، و آن را به یکی از بهترین محصولات "نینتندو" که در مدت زمان طولانی دیده ایم ، تبدیل کند. و برای کسانی که روزهای Wii Fit را از دست می دهند ، حتی یک تجربه تمرینی عالی در قالب Ring Fit Adventure وجود دارد ، RPG که زمان خوبی برای سوزاندن کالری محسوب می شود.

اگر فقط قصد دارید از Nintendo Switch خود در حالت دستی استفاده کنید ، Nintendo Switch Lite گزینه ای عالی را در قیمت کمی پایین تر ایجاد می کند. فاقد پشتیبانی docking تلویزیون از سیستم استاندارد است ، اما از اندازه کوچکتر و عمر باتری کمی بهتر از کنسول Switch به روز شده که در سال 2019 راه اندازی شده است برخوردار است. این تقریباً با هر بازی Nintendo Switch سازگار نیست. مناسب برای بازی هایی مانند Pokémon Sword و Shield .

سوئیچ همچنین یک کنسول همراه خوب برای افرادی است که از قبل دارای PS4 Pro یا Xbox One X هستند. این امر می تواند کارهایی را انجام دهد که رقبا قادر به انجام آن نیستند و عناوین جذاب بسیاری را ارائه می دهند که هرگز در پلی استیشن یا ایکس باکس ظاهر نمی شوند.

بررسی کامل Nintendo Switch ما را بخوانید

بهترین کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل: Sega Genesis Mini

Sega Genesis Mini

چرا باید این را بخرید: می خواهید دوران طلایی بازی های 16 بیتی را دوباره زنده کنید.

چه کسی این را به عهده دارد: هرکسی که عاشق بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

چرا Sega Genesis Mini را انتخاب کردیم:

نوستالژی در حال حاضر در صنعت بازی های ویدیویی بسیار مرتب است و بسیاری از شرکت ها از قطار بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل که نینتندو شروع به کار کرده است ، سوار می شوند. یکی از جدیدترین موارد اضافه شده در این سفر نوستالژی ، سگا است که بهترین کار را - خارج از نینتندو - از نوآوری مجدد یک کنسول بازی کلاسیک با برخی از بهترین بازی های خود انجام می دهد.

در حالی که دیگران ، مانند PlayStation ، در بازگرداندن کنسول های قدیمی نتوانسته اند ، Sega Genesis Mini راهی عالی برای تجربه تنها رقیب واقعی SNES است. با وجود SNES Classic از تولید ، Genesis Mini در حال حاضر بهترین راه برای تجربه دوره طلایی بازی های 16 بیتی است.

خرده فروشی با قیمت رقابتی ، با ارائه miniaturized این کنسول Genesis Futuristic به همراه دو کنترلر سیمی و بیش از 40 بازی ارائه می شود. درست بیرون از این ، شما آماده هستید که چند نفره محلی را با عناوین بسیار خوبی مانند Streets of Rage 2 ، Street Fighter 2 و موارد دیگر تجربه کنید.

بقیه صف بندی شگفت انگیز است ، با کمک بزرگی از کلاسیک های Sega که در این بسته گنجانده شده است. تمام عناوین مورد انتظار Sega در اینجا مانند Sonic the Hedgehog و Golden Axe هستند ، اما نوشته های شگفت انگیز دیگری نیز وجود دارند که ارزش توجه شما مانند Castlevania: Bloodlines و Tetris را دارند .

چیزی برای همه وجود دارد ، از RPG های درخشان مانند Phantasy Star IV تا Ghosts platformer بسیار چالش برانگیز . بسیاری از این بازی ها در بین بهترین بازی های جنسیس تا به حال ایجاد شده اند و شما می توانید همه آنها را در یک بسته بندی مرتب و صاحب امتیاز قرار دهید.

کنسول های بازی 4K ، HDR و خرید

دو مورد از توصیه های ما ، پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس از بازی های با وضوح بالا پشتیبانی می کنند که می توانند از استانداردهای نمایش در حال ظهور ، 4K و High Dynamic Range (HDR) استفاده کنند. برخی از افراد دارای تلویزیون 4K نیستند ، و تعداد کمتری هنوز هم پشتیبانی HDR با کیفیت دارند ، که در زیر گروه های خاص خود تقسیم می شود.

با توجه به اینکه انتخاب نسبتاً کمی از بازی برای هر کنسول وجود دارد که از این ویژگی ها نهایت استفاده را می برد ، نیازی به خرید یک تلویزیون 4K جدید نیست. گفته می شود ، توصیه می شود که آن را با توجه به کنسول های نسل بعدی ، از 4K HDR کاملاً استفاده کنید و حتی در موارد غیر ضروری هم اکنون از مزایای کامل استفاده کنید. پشتیبانی 8K نکنید .

این را بخاطر بسپارید که هیچ کنسول بازی شما را ملزم به داشتن یک تلویزیون سازگار با 4K یا HDR نمی کند ، بنابراین می توانید آن کنسول جدید را بخرید و تا زمانی که تحقیقات بیشتری انجام دهید ، خرید تلویزیون را خاموش نگه دارید ، بازی هایی را پیدا کردید که احساس می کنید ارزش آن را دارید. ، یا در غیر این صورت آماده هستند تا مرتکب شوند.

اگر تصمیم به خرید یک تلویزیون جدید گرفتید را بخاطر کنسول بخرید ، باید به دنبال تلویزیون 4K باشید که با سرعت 60Hz کار می کند و از HDR 10 پشتیبانی می کند ، برخلاف HDR "Premium".

چگونه آزمایش کنیم

انتخاب بهترین کنسول بازی در سال 2020 ، صادقانه ، فلسفی تر از فنی است. از آنجا که رایانه های شخصی بازی در حال حاضر بالاترین میزان فریم و بالاترین رزولوشن را تولید می کنند ، انتخاب بهترین کنسول بازی به عوامل مختلفی از جمله طراحی ، ویژگی ها و کتابخانه بازی کاهش می یابد.

ما آنها را آزمایش می کنیم ، البته. ما وقت زیادی را صرف بازی های ویدئویی در این کنسول ها کرده ایم و حتی زمان بیشتری را در مورد آنچه می توانند انجام دهند فکر می کنیم. ما اطمینان حاصل می کنیم که هر آنچه را که دوست داریم در مورد این محصولات باشد و مانند تبلیغاتی کار کند. این شامل بازی انواع بازی ها ، بررسی کیفیت اتصال به اینترنت ، تأثیرگذاری در کیفیت و کمیت موارد خاص و بررسی اینکه در حال حاضر توسعه دهندگان برای این سیستم عامل بازی می کنند یا نه.

توصیه های ویراستاران




:: موضوعات مرتبط: PS4 , PS5 , ,
:: برچسب‌ها: بهترین کنسول های بازی ویدیویی برای سال 2020 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com